Jenis kain:

Jenis kain tudung yg digunakan ialah kain lycra berkualiti.

Awning:

Untuk bahagian atas tudung pula dipanggil awning(visor). Material yang digunakan adalah pelbagai terdiri dari shantung silk, kain broked, kain kapas jepun dsb yg bersesuaian. Kain pengeras lebar 2 inci di buat penuh di bhgn depan.. supaya tiada kesan terlipat/ patah..

Penjagaan Tudung:

PENJAGAAN tudung² ini amat lah penting utk menjamin kualiti tudung itu supaya sentiasa baik. Jangan sama sekali menggunakan MESIN BASUH!! Hanya basuhan tangan yg sesuai. Bagi awning jenis thai silk pula, 'dry cleaning' adalah digalakkan. JANGAN merendam tudung² tersebut. ELAKKAN dari melipat awning tudung.
ELAKKAN dari menggunakan seterika yg terlalu panas!!

Harga:

Harga bagi setiap helai tudung akan berbeza mengikut kualiti kain dan material utk awning(visor).

Tempahan:

Sebarang pertanyaan sila hubungi:
012-3710879
fiyanayb@gmail.com

Be My Blog's Follower


Friday, July 1, 2011

BROCADE (Please click on the pic for larger image)









Yours,


2 comments:

  1. Wahhh ... nice... mmg cantik & menarik koleksi yg ada nie. FREE to join TheBlogShops2U :) Malaysia BlogShops Directory - http://theblogshops2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 3D Rose Lace CANTIK DAN MURAH!




    Assalammualaikum wbt dan slm sejahtera....




    menjemput anda ke blog saya:
    http://lace-rose-murah.blogspot.com


    1 Row Lace Rose dijual dengan harga RM 4.50 dan RM 5.50 / meter sempena pembukaan online shop

    Sangat Cantik....Boleh dijahit pada tudung, baju atau gaun sicomel...BANYAK LAGI WARNA MENARIK DI LAMAN WEB SAYA

    Untuk mengenali saya dengan lebih lanjut, boleh ke fb saya:

    http://www.facebook.com/#!/puan.shima.37 @ call/sms saya Shima: 0122429082







    atau emel saya:




    nurezqy@gmail.com

    ReplyDelete